7 Ekim 2021 Perşembe

Online Eğitim Almak Mantıklı mı?

 

Uzaktan eğitim çok önceden beri hayatımızda yer alan bir eğitim sistemi olmasına rağmen tam anlamı ile birlikte hayatımıza girmesi yakın dönemde olmuştur. Bunun nedeni ise, hala günümüzün en büyük evrensel problemi olan coronadır. Corona döneminde bilindiği üzere mecburi bir şekilde okullar kapatılmıştır. Okulların kapanması ile birlikte de online eğitim hayatımızın merkezine yerleşmiştir. Online eğitim almanın birçok avantajı bulunmakta ve bunların ilki arasında online eğitimin daha uygun fiyatlar ile olmasıdır. Bunun yanı sıra işlenen derslerin kaydedildiği gerçeği de unutulmamalıdır. Böylece ders de hocanızın anlattığı bir yeri anlamamanız durumunda videoyu açıp izleyebilmektesiniz. İzleyeceğiniz video da, ders de fark edemediğiniz bazı şeyleri de fark etmeniz olasıdır. Online okulum gibi platformlar günümüzde oldukça fazladır ve bunlardan birisini seçerek bu avantajlardan faydalanabilirsiniz.

Online Eğitimin Dezavantajları Var mı?

Online eğitimi almanın ne kadar mantıklı olduğunu sizlerle yukarıda paylaştık ve dezavantajı konusunda da insanlar araştırma yapmaktadır. Sanal öğretim sisteminin dezavantajı konusunda çok fazla şey yazmamız elbette mümkün değildir. Dezavantajları bilindiği üzere, sınavlarda suiistimal edilmesidir. Suistimal edilmesi sistemin açıklarından birisidir; ama birçok platform bu konuda katı kurallar koyarak, bu konuda önlemlerini almıştır. Bunun haricinde size online dersin dezavantajı hakkında bilgi vermemiz pek mümkün değildir. Zira bilinen başka dezavantajı yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oyun Dünyası

  Oyun dünyası, birçok oyuncunun heyecanla beklediği yeni oyunlarla dolu. Bu oyunlar arasında Valorant, Super People ve Apex Legends gibi ...