18 Haziran 2023 Pazar

OpenIV

 


OpenIV, Grand Theft Auto V ve Max Payne 3 gibi popüler video oyunlarının modifikasyonlarını yapmak için kullanılan bir yazılımdır. Bu program, kullanıcılara oyun dosyalarını düzenleme, mod yükleme, oyun içeriğini değiştirme ve daha fazlasını yapma imkanı sunar. OpenIV, GTA V ve Max Payne 3 gibi oyunların hayranları tarafından sıklıkla tercih edilen bir araçtır.

İşte OpenIV'i nasıl kullanabileceğiniz adımlar halinde açıklanmaktadır:

1.      Adım: OpenIV'i İndirme

İlk adım olarak, OpenIV web sitesine gidin ve güvenli bir kaynaktan OpenIV'i indirin. İndirme işlemi tamamlandığında, OpenIV kurulum dosyasını çalıştırın ve kurulum sürecini tamamlayın.

2.      Adım: Oyun Dosyalarının Yedeklenmesi

OpenIV'i kullanmadan önce, oyun dosyalarınızın yedeğini almanız önemlidir. Oyunun yüklü olduğu dizindeki dosyaların bir kopyasını başka bir klasöre veya harici bir sürücüye kaydedin.

3.      Adım: OpenIV'i Başlatma

OpenIV kurulumunu tamamladıktan sonra programı başlatın. Karşınıza bir arayüz gelecektir.

4.      Adım: Oyun Dosyalarını Açma

OpenIV arayüzünde, "Araçlar" menüsünden "Package Installer" seçeneğini seçin. Ardından, oyun dosyalarınızın yedeğini aldığınız klasörü bulun ve içerisindeki "common.rpf" dosyasını seçin. Bu dosya, modifikasyonları uygulamak için kullanacağınız ana dosyadır.

5.      Adım: Modifikasyonları Yükleme

"common.rpf" dosyasını seçtikten sonra, OpenIV size dosyanın içeriğini gösterecektir. Modifikasyonları yüklemek istediğiniz klasörü veya dosyayı bulun ve sürükle-bırak yöntemiyle oyun dosyasına ekleyin.

Rufus İndir

Rufus indir bir USB yazılımıdır. Bu program, kullanıcılara bir USB belleğe önyüklenebilir bir işletim sistemi veya başka bir yazılım yüklemek için bir araç sağlar. Rufus, kullanıcıların ISO veya IMG dosyalarını USB belleğe yazma, bootable bir USB oluşturma, BIOS veya firmware güncelleme gibi işlemleri gerçekleştirmelerini sağlar. Bu sayede, kullanıcılar örneğin Windows kurulum medyasını USB belleğe yazabilir ve bilgisayarlarını USB üzerinden başlatabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Oyun Dünyası

  Oyun dünyası, birçok oyuncunun heyecanla beklediği yeni oyunlarla dolu. Bu oyunlar arasında Valorant, Super People ve Apex Legends gibi ...